maallan

Alla inlägg under december 2009

Av MALLAN GOTTIS - 31 december 2009 12:25

tjaba tjena allihopa!

Idag är det nyår.. WOHO!   

ska leka med emelie, kajsa ,emma och izabelle det blir narre!sedan ska vi sova hos kajsa, super narre!  

Först ska jag iaf äta hos Lena mamma o pappas kompis och sen ska jag dra till tjejerna.


Hur ska ni fira nyår ?  


   

Av MALLAN GOTTIS - 31 december 2009 01:37

hejsan, nu har jag precis kollar klart på onskan. Man kan inte tröttna på den filmen ju! Aja var iaf med emelie idag tillslut, haha. Vi åkte pulka och smällde raketer, alltid kul att träffa den söta ungen hihi!


Blir ingen bild till detta inlägg så i stället lägger jag in dagens låt, enjoy!

  

Av MALLAN GOTTIS - 30 december 2009 13:51

tjeenare! jag vaknade precis, grymt sent jag har börjat vakna ju!


iaf ska nog vara med emelie idag, hoppas jag iaf  

blev lite glad nyss faktiskt, hihihiih   

har ingenting att skriva som ni kanske märker så TJARRÅ ALLIHOPA!

jag igår   

Av MALLAN GOTTIS - 29 december 2009 22:26

Hejsan, jag hatar min äckel familj, dom kan gå och dö.


här kommer dagens låt

  

kommer från filmen glory road som är GRYM!

  

Av MALLAN GOTTIS - 29 december 2009 19:55

tjabatjenahallå!

Idag har jag och lenny åkt pulka, skitkul haha!  

Vi åkte på en soffsak som man har i båten haha vi fick låna av någon kille i backen , haha den gick och asfort ! fast jag och lenny är ju proffitionella så det var ingen match för oss!

efter vi åkt så drack vi varm oboy MUMMS!  


på träningen fick vi gott fika, det gillar man!


PUSS!


söta lenny !


 

söta lenny 2

s balla mallan!

http://ballare.devote.se/

lennys blogg!

kolla in vettja

Av MALLAN GOTTIS - 29 december 2009 14:17

nu är jag klar och ska gå mot lenny.


tog en bild på min outfit oxå  


den kanske blev lite suddig men det gör inget;)

Av MALLAN GOTTIS - 29 december 2009 13:34

Godmorgon allihopa   


Idag ska jag vara med LENNY! har saknat henne skitamycket! Efter ska jag på träning så jag skriver nog efter träningen.


Nu ska jag göra iordning mig, PUSS   


PS: saknar emelie oxå !


 

har tyvärr ingen bild på någon av lenny eller emelie så här får ni en snygg bild på mollan!

Av MALLAN GOTTIS - 28 december 2009 23:21

tjenare snyggingar!

kollade precis klart på alvin och gänget, GRYMT BRA verkligen!

jag vill bara säga till alla snela läsare att kommentera! jag ser ju att ni läser. det är ju inge roligt att skriva när ingen kommenterar  


bara för det tycker jag att alla ska kommentera extra mycket på det här inlägget, eller är ni för lata?  


Godnatt iaf   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards