maallan

Alla inlägg under februari 2010

Av MALLAN GOTTIS - 26 februari 2010 21:10

………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,…………………………….._,,,---,,_

……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,

……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’,

……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |

…………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘

………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘

………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’

………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,

……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,

…………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : ; ; ; |

……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|

…………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|

..…………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|

……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,

…….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,

….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; | . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,

……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’

………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,

……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,

……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,

……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,

…..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,

….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’

…,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-

…| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘

…’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’

….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯

…..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘

………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘

………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘

………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘

…………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|

…………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,

………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,

………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,

……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ;

Av MALLAN GOTTIS - 26 februari 2010 20:07

HEEEEEJ!

kom precis hem från Kista, skitnarre att vara där! köpte ganska mycket tyckte jag  

mysigt att vara där med annis och mamma och jag gillar när det är mysigt  

snart kommer emelie som ska sova här för att vi ska vakna tifigt imorrn!


här är bilder å köpN!

  hårfärg o annat ( gissa färgen! den som gissar rätt blir länkade! dom som vet får inte vara med! :$)    

PUDÄÄL!


       

Av MALLAN GOTTIS - 26 februari 2010 12:40

mammsen frågade mig och anna om vi ville åka till kista och det ville vi!så snart åker jag till kista, super naiiijz!
Nu måste jag upp och kleta på maskara och leta efter mitt lypsyl,

piss på er alla!   


JUSTE IMORGON ÅKER JAG OCH EMELIE TILL RÅÅÅÅÅÅMÄÄ!


 

Av MALLAN GOTTIS - 25 februari 2010 22:11

Har ni hört den här grymma låten förut ? 

hörde den på radion idag påväg mot tandläkarn, den är gymt jävla bra!
Mobilen nästa? ;D


jason derulo - in my head

  

Av MALLAN GOTTIS - 25 februari 2010 22:05

tjeeenare!

Idag vaknade vi ungefär vid tre då emelie tog bussen hem och jag åkte till tandläkarn (ska få räls snart)
Förresten var det någon som såg matchen ? grymt spännande fast ett stort fet för att Sverige förlorade!


Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, typ gått ut med hundarna och chillat, supernaiiz! Snart ska jag duscha och kanske kolla one tree hill  


HA DET BRA SÖTNOSAR!


(ingen bild .. FÖRLÅT!)

Av MALLAN GOTTIS - 25 februari 2010 04:56

TJABA!

JAG OCH EMELIE VI LANAR BUBBLE TRUBBLE! OCH VI HAR ÄTIT SÅ MYCKET ATT VI HAR ONT I MAGEN! ALLDELES FÖR MYCKET REDBULL OCH KLOCKAN 6 SKA VI KOLLA PÅ MATCH! HOCKEEEEEEY IN OUR HEART!<33333 


   


deg

Av MALLAN GOTTIS - 22 februari 2010 20:27

HELLO!

skit assa, vaknade vid tre och resten av dagen har jag bara degat, asså verkligen degat! Har typ legat o halvsovit hela dagen, har grymt ont i huvudet och usch! Nu ska jag nog kolla på one tree hill, hähä.


Jag kom att tänka på att jag verkligen längtar till gymnasiet, liksom nya vänner, och ingen konkurens mellan mig och anna. Och ingen anna som gråter för att jag säger hej till någon i hennes klass heller.


Puss

Av MALLAN GOTTIS - 21 februari 2010 23:29

Tjabatjenare!

kom hem för en liten stund sen, åkte pulka med emelie och nattis som sagt, och jag älskar dom brudarna som jag har sagt flera gånger också   

Dom  vet verkligen hur man har kul assa, hähä!


Tog några bilder på mig när jag gick hem, haha dock blev dom skitdåliga eftersom att det var frost på hela mobilen, men ni får njuta ändå!   


 

Kan man bli snyggare ?   


Nu väntar jag iaf på att anna ska komma hem så att vi kan ........... kolla på one tree hill   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards