maallan

Alla inlägg under januari 2010

Av MALLAN GOTTIS - 31 januari 2010 20:13

hejsan!

nu sitter jag med en handuk runt mig och en ansiktsmask från neutrologerna(?) dom krämerna är SKITBRA! köp dom!   


aja träningen idag var superkul! vi har fått en till ny i laget så nu är det tre tror jag, skitroligt! snart ska jag kolla på one tree hill, har laddat hem tredje säsongen, JIPPIE!


Av MALLAN GOTTIS - 31 januari 2010 10:33

Godmorgon allihopa!

vaknade precis och idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, som alla söndagar. Klockan fem är det träning i två timmar, superkul!   


Skrver nog mer sen, nu ska jag äta frulle!

PÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSS 


 

jag ska nog färga den här färgen!

fast eftersom att det är sommar snart så är det ju smartare med blondt  

Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 22:22

hejsan!

om ni kollar på den högra spalten där alla kategorier är och sånt, så ser ni att längst ner är det gästbok och översättning. om ni klickar på tex gästboken så kan ni skriva med varandra, det måste man ju testa!

och med översättning så kan ni se min text på massa olika språk!

coolt va?

 

Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 22:11

gavin degraw- meaning, grymt fin låt!


finns en med piano version som är ännu grymmare!

Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 22:04

TJAABA!

när jag loggade in så såg jag att jag hade MASSOR av kommentarer då belv jag kanonglad! alla var inte från samma person nejnej   


aja det blev inge lenny o emelie idag för det gick ingen buss som emlie kunde åka i och lenny svarade inte. DEN SVIKAREN!

så efter jag komhem från mormor o morfar så har jag kollat robinson och bara chillat, tråkigt blä!


venne bvad jag ska göra nu   ska nog kolla på film eller något!


PÖSS <3  

ganska gammal bild med brunkräm på läpparna(har aldirg det)

Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 16:29

tjatja!

har precis duschat och snart ska jag åka till mormor och morfar och äta.

efter det ska jag leka med lenny och emelie, kanonkul!  

matchen idag gick väl inte så jättebra, men det gör ingenting eftersom att dom är serieledarna! vi fick in ett mål iaf, som gjordes av hon jag länkadei förra inlägget, hihi  

har ont i min arm och mitt ben nu men det är en skön känsla tycker jag


innan jag säger hejdå vill jag bara säga en sak jag hatar, verkligen hatar!

*trummor* här kommere... när folk inte lyssnar, när man själv har lyssnat på allt den/dom sagt och sen så ska man säga en sak så avbryter dom/den eller kollar åt något annat håll eller helt enkelt bara inte lyssnar. Hatar sånt! hatar också folk som bara pratar om sig själv och tror typ att dom är mittpunkten i hela världen och som också inte lyssnar, hehe.

någon som håller med ?


HEJDÅ! :D

  fick bli en bild på snyggkajsa som måste bli frisk snart!

Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 10:56

fick bara två kommentarer på hårfärgnings inlägget,

ena från emelie (har ingen blogg   )

och andra från http://annisss.bloggplatsen.se/ (annis gottis) 


Av MALLAN GOTTIS - 30 januari 2010 10:39

Godmorgon allihopa  

orkade inte skriva så mycket igår så jag skriver lite idag då, hehe.

började med att jag och emelie kom till nattis och då tog vi hål i öronen på nattis eftersom att hon så gärna ville det!  haha känns som att det ända jag gör är att ta hål i öronen :o men det är inte sant!

äääh , aja sen tog dom hål i mitt öra så nu har jag tre på ena och två på andra, super najjs!

sen gick vi och åt pizza och sen chillade vi väl mest. skitmysigt!


Idag är det iaf match och nu ser jag att vi typ ska åka om en halv timme


lite pix från igår!  

1, mina grymma naglar!

2, emelie nattis jag, emelie syns dock inte därför kommer *damdamdam*

3, denna bild!

4,grym bild på nattis och mig!

5, jag emelie och nattis   

6, sötnosarna emelie och nattis!

7, mitt öra, inte alls rött och ser lite konstigt ut haha   

8, nattis sötis, ser ni örhänget ? :D

9,taggad för match!


NU MÅSTE JAG GÖRA IORDNING MIG!! PÖSS<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards