maallan

Alla inlägg under mars 2010

Av MALLAN GOTTIS - 31 mars 2010 21:55

Hola amigos!   


Idag har efter skolan drog jag till coolapallan där vi gjorde en mummsig pastasallad! Sen klockan fem drog vi tillbaka till skolan igen för att det var öppethus där!

Där var det rätt så chilligt, he-he, slutade vid åtta och nu är det P Å S K L O V! WOOOHO!   


Några av mina kläder kom idag som vi hämtade, har några kvar som kommer senare men jag bestämde mig för att ha bara en tröja och en fin bh! (förlåt för det här men...) Två stycken KAP! 


Imorgon åker jag till landet, rätt så tjilligt hihi, mumms! Ska vara där till på söndag tror jag sp kommer inte kunna skriva tills dess eftersom att.......... MIN F*CKING DATA CPAR SIG SÅ MITT ÄCKEL INTERNET FUNKAR INTE!


Därför kan jag ej lägga upp några nya bilder...   ¨¨


Glad påsk iaf, kommer nog skriva ett inlägg innan jag åker imorgon men ändå, PUSS<3




  jag skelar ( ?) alltid på bilder :S gör det inte så mycket som jag brukar på denna :$ jagvet att ni tycker det är sexigt :O

Av MALLAN GOTTIS - 30 mars 2010 17:47

   Tjaba tjena hellu!

 

Sitter här i mitt coola rum, Idag efter skolan så började vi göra iordning mitt rum för att fösöka få plats med en garderob, har ju inte haft en sen johan kom hem, grymt jobbigt!

    

Det här har varit min garderob jättelänge :O

 

När vi flyttade mitt skrivbord/lådsak så hittade jag ett kuvär på golvet där under som jag fick när jag fyllde 14, och kolla vad jag hittade!

     

            mummsigt golv!                                             

                                                  

          *KLIRR*

 

Sen så städade jag lite och nu kom martin och johan upp med martins garderob så den ska jag ta och lägga in lite kläder i, dock får inte allt plats där i   Så jag ska skaffa en sån här klädhängare för typ 60 kronor hah ännu ett kap!   

 

Aja nu ska jag fortsätta,

PUSS<3

Av MALLAN GOTTIS - 29 mars 2010 19:19

  Hejsan!   

Idag efter skolan drog jag till centrum och träffade snygga Emelie 

Vi gick och kollade skor lite och sen kollade vi på skinn/jeans jacka till moi, slutade faktiskt med att jag hittade en jeansjacka! Dock vet jag inte om jag ska behålla den.

Sen gick vi iaf och fikade, mumms!

 

Mamma kom och hämtade oss sen och då spelade vi ett grymt enhörnings spel, sen åt vi pannkisar! 

Nu har hon iaf åkt hem, he-he... snart ska jag duscha tror jag sen göra något, hehe!

 

PUSS<3

 

Här kommer bilder på jackan, ska jag ha kvar den? ni får bestämma(alla mina många läsare)

 

      

den här färgen har den inte (bild 3 :$)

Av MALLAN GOTTIS - 29 mars 2010 09:24

Tjaba'

 

Sitter här i skolan och har elevensval, jag är trött och har ont i magen   Det är inte kul..

 

Idag skulle jag ha åkt till stan men min cpsyster har som vanligt slarvat bort tågkortet... Jag har liksom inte en endaste smula kvar av mitt smink..

 

Aja jag och Emelie ska vara coola ändå, hon kommer ju åka bort snart så måste ju träffa sötisen!   

 

NU-SKA-JAG-GÅ-HEJ-DÅ

 

älskar dig emelie<3

Av MALLAN GOTTIS - 28 mars 2010 22:23

  Tjatja!


Träningen idag var inte så jättekul, börjar verkligen tröttna på folk som tror att dom äger allihopa, och negativa jävlar..


Efter träningen så beställde jag några sommarkläder och bhar, det va asbilligt typ en bh för 99kr och en tröja för 50, ännu ett KAP!

Nu ska jag sova tror jag, hehe!

 

Godnatt   

  

 

Av MALLAN GOTTIS - 28 mars 2010 00:42

OMG! Det regnar! det har det ju inte gjort på flera månader!   

Av MALLAN GOTTIS - 28 mars 2010 00:23

  tjatja!

 

Jag och Lenny gick till ica och köpte godis för 4.90 !!!!*VILKET KAP*

Sen gick vi till sölkorvarna emelie och sune (Och en hemlig person som ej får nämnashögt!) som var riktigt glada att se oss, som alla blir när vi kommer!

Efter vi släpat ut Emelie och sune (och hemlig) så drog vi till ett hemligt ställe,  även kallat OK! Fast på vägen dit lyckades sune smita iväg, vi blev såklart grymt oroliga så vi ringde polisen och allting! Polisen brydde sig inte och vi bestämde oss för att leka charader och strunta i Sune som blivit kidnappad och kanske våldtagen eller mördad, vem vet!??!?

Vi tänkte på köttbullar och korvar istället!

 

Kvällen slutade med att vi ställde fram klockan en timme(sommartid) och WHIPS så var DJCLASSE DÄR för att flyga hem mig med sitt rymdskepp!

 

Nu sitter jag i min säng och dricker drack cola(SUPERMURRE TOG COLAN )

och äter godis och tuggummi, MUMS!

 

PS jag har äntligen köpt comviq kompis nu! DS

 

GODNATT<3  

 

  

 

 

 

Av MALLAN GOTTIS - 27 mars 2010 20:50

EEEEY!

Kom hem från matchen för en stund sen vi ledde med 2-0 första o andra perioden och sen får dom in fyra mål... FAN!

Blev aslack på det där cp laget!   ville bara döda dom seriöst!


nu ska jag gå mot LENNY PENNY FENNY! sen ska vi väl hitta på något skriver om det när jag kommer hem!

PUSS<3


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards