maallan

Alla inlägg under maj 2010

Av MALLAN GOTTIS - 31 maj 2010 21:41

Superbra låt! Nu ska jag nanna kudden! Godnatt på er  

Av MALLAN GOTTIS - 31 maj 2010 17:21

Hallojsan bloggen! sitter just nu och pluggar, precis som jag ska göra hela den här veckan, måste verkligen bli klar med allting.. har egentligen inte tid för att blogga men det här får bli ett undantag!  

Har inget att skriva så det är nog bäst att återgå till pluggandet! 


Puss på er , livet leker när man ... inte har massa jävla läxor som måste in....  


   helt död + precis haft gympa..

Av MALLAN GOTTIS - 30 maj 2010 19:51

Tjenare! Idag klockan 12 hade jag FYS! såklart så kommer inte våra tränare dit.. och vi var bara sju stycken på träningen också men det var kul ändå men GRYMT jobbigt ruschade upp för teknikbacken och körde intervaller och 45 situps armhävningar rygglyft o upphopp o.s.v Nu har man lite små ont i benen bara haha men skönt vare!


Efter fysen solade jag i en eller två timmar och sen åkte jag och handlade med mammsen ROCK! Aja igår var jag hos emelie hela dagen och sprang från idealbyn till skokloster kyrka, INTE- KUL !! 


Orkar inte skriva, puss på nosen från eran UNDERBARA mallan  


ps, har hittat skitmånga bra låtar som jag kommer lägga in här på bloggN lite då och då, AWESOME! DS.

      

snygg glad och trött ! 

Tje

Av MALLAN GOTTIS - 29 maj 2010 10:54

Tjena! igår var jag i stan och shoppade, det blev några GRYMMA kap må jag säga! 3 shorts för 99 kr !!!!!!   köpte ett till par shorts och en kjol och ett par solbrillzzZz! NAJJS


BILDER

                   

1,2,3 = 99 kr ?!? :D (bikbok)

4, 5, 6 = HM ;)

7= snyggbrud!

Av MALLAN GOTTIS - 27 maj 2010 22:43

Tja, är grymt trött och orkar inte skriva som vanligt...  

min dag = skola, plugga, ringa emelie =sluta plugga = gå ut och köra volleyboll istället. Kom hem vid tio, duscha, ZzZzZzZZz


Jag vill sova nu så ni får ha det bra och se ännu en fin bild av mig i min grymma nattcam!   

ps det regnar ds


  

mu

Av MALLAN GOTTIS - 26 maj 2010 18:42

hej, en tråkig skoldag idag, när jag kom hem skulle jag plugga men det blev sova istället, fan kommer aldrig hinna klart med alla jävla uppgifter innan avslutningen.......


igår vare första träningen efter uppbehållet, gudrun vad vi firade.... FYSTRÄNING, har lite träningsverk idag men det är helt OK eftersom att jag börjar med nyttighetssak idag! måste klara det, verkligen måste om jag någonsin ska våga visa mig i bikini i sommar eller ens någon sommar!

så denna blogg kommer inte handla så mycket om mat längre ... fast jo det kommeren nog göra, ddet gillas ju har jag märkt!  


HEJJ, GODNATT TJA!

  

att man var snygg redan som liten...  

Av MALLAN GOTTIS - 25 maj 2010 14:46

Kommer aldrig avslöja min hemlighet om den röda saken, eller kanske sen!   


Hej! Idag hade jag hemkunskap, jag och mollzzzz bakade goda muffins! vi dubblade inte alls och fick inte alls 14 stycken var, nej ?!

Jag lämnade min lapp om sommarjobbet också idag! jag fick jobb på gransäterskolan där jag ska städa/underhållning FYFAN VAD KUL DET SKA BLI!


Nu ska jag plugga (kanske) eller läsa en GRYM bok seriöst så jävla bra, handlar om en tjej som bajsar på sig och skär sig och bajsar ännu mer! grym!


PS ska jobba en vecka efter skolavslutningen och missar då min tandläkartid när jag ska sätta in rälsen... FAN DS


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards