maallan

Alla inlägg under april 2010

Av MALLAN GOTTIS - 30 april 2010 09:49

Godmorgon! orsaken till att jag är vaken så tidigt är att jag folk gick utanför mitt rum och kunde inte somna om , BAJS! (vaknade för mer än en time sen :$)


Idag ska jag till stan med nattis, emelie och lenny, naaaaaaaajjs! har ingenting att skriva men nu kanske jag ska hoppa twister, FAN VAD KUL!



PUSS, TREVLIG VALORG :D

Av MALLAN GOTTIS - 29 april 2010 21:29

Hej sister go sister.. Jag har väldigt tråkigt, har nog aldrig haft så här tråkigt in my whoooole life!, jo det har jag nog, nej   

Funtar på att sätta på en film, men jag är inte sugen på det, ingenting är på tv heller, är inte sugen på att titta på tv heller och jag har redan kollat överallt i datan så finns ingenting mer att se, jag vet redan allt om alla nu! och har lyssnat på all musik på spotify så jag har tröttnat på alla låtar, blä jag vill ha godis, DÄR HAR VI DET!!! JAG VILL HA GODIIIS!! orkar inte gå och köpa... Blä döda mig! eller neej jag vill ju inte dö, jag vill ju ha GODIS 


varning för ledsen person!


  


Av MALLAN GOTTIS - 29 april 2010 16:19

Helluuuu hemma från skolan nu och imorse åkte jag ju till tandläkaren, vet ni vad jag gjorde där ?   det får ni se på bilderna nedanför mihihihih! 

Nu drivker jag en good och kall, eller den har blivit ganska varm nu.. COLA!

Nu är det lov lippie! och imorgon är det valborg, YEAH, har dock inga speciella planer utan jag ska iaf vara med lenny och emelie på kvällen sen får vi se hur det går ;) På dagen ska jag iaf till stan med nattis och em_pem_p, haha NAAAAIIZ får se om lenny följer med oxå   


aja nu ska jag.. göra någonting   


        

Av MALLAN GOTTIS - 29 april 2010 08:00

godmorgon coolingar, idag ska jag vara in da school, och igår fick man ju ha dubbel pass franska-_-' så vi har sovmorgon idag istället och då måste man ändå vakna tidigt för att jag ska till tandläkarn.. man blir ju så   


Aja Nu ska den coola mallan gå, ha en super duper bra dag så skriver jag sen, PUSS   


outfit som man ser mycket av :o 


   håller för håret för att jag har inge hårspänne :@

   HAPPYFACE JAG HITTADE DOM!

  

NU KOM MAMMA NU SKA VI ÅKA TILL TAQNDIS!!

Av MALLAN GOTTIS - 28 april 2010 20:57

Beautiful day lalalallla.. har ingenting att skriva men jag hade ändå lust att skriva så det fick heltenkelt bli ett GRYMT inlägg istället , helt awesome om ni frågar mig!

Av MALLAN GOTTIS - 28 april 2010 17:49

Tjaba! vaknade idag med feber så tänkte stanna hemma men NEJ! pallade inte med ännu en dag hemma så skolan blev det helt klart!    

Skolan var skitchillig idag, naaiiiiz!


När jag kom hem fick jag post, vad var det där?? .. PRECIS hur visste du ? EN BIOBILJETT TILL FRÅN TVILLINGREGISTRET!   har dock tappat bort min gamla biobiljett, måste hitta den! Sen nyss fick jag reda på att vi ska åka utomlands i sommar eller typ utomlands, vi ska typ åka kryssning runt i världen i en vecka och åka till massa coola städer! AWESOME!  


PS; jag kan inte svara på sms EMELIE! har inte comviq, men jag älskar dig också emelie! <3 DS.


PUSSIS! <3


snygg! 


 

 klassisk fjortispose! (y)


  

en till fjorrepose!

  

Av MALLAN GOTTIS - 27 april 2010 21:19

Nu är jag grymt trött och funtar på att lägga mig och sova, hihihi  

nu blev min hals värre, men ska verkligen KÖTTA för att komma till skolan imorrn!   


N-U-S-K-A-J-A-G-S-O-V-A-----G-O-D-N-A-T-T   


     fyfan vad ont det gjorde! att stoppa äpplet imorgon !

Av MALLAN GOTTIS - 27 april 2010 17:25

Hejsan! alla piggelin är slut    helt sjukt asså! 

Den här dagen har varit seg som en gris! imorgon ska jag till skolan har jag bestämt! spelar ingen roll om jag har ont i halsen då, pallar inte sitta hemma ännu en dag! Just nu kollar jag på scrubs, typ   


Fick reda på att mitt nationella prov i matte gick GRYMT bra! stolt känner man sig! lärarn sa att det var det bästa hon sett på flera år!   ballt ju!


Ska försöka plugga till lasermannen nu, kommer dock aldrig att hända men men, snart ska jag hoppa i duschen, fyfan vad skönt! 


Ha det bra.. PUSS<3


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

gästbok

översätta


Ovido - Quiz & Flashcards